Els teus amics i amigues, feligresos, veïns, familiars, companys, et recordem vivament. I volem aprofitar aquesta eina per compartir moments, experiències, records... de tot allò que ens has aportat.

dimecres, 28 de novembre del 2007

"Curas" com tu mai no s'esborren...

Josep Maria, fa molt de temps que ens coneixem, quan jo feia de responsable de grups de confirmació del nostre "arxiprestat Trinitat-Roquetes". En aquest temps vaig viure amb intensitat la força de l'Evangeli, tu amb l'exemple donaves força al meu treball, deixant fer, però sempre atent al més petit detall. Saps molt bé que van ser uns anys meravellosos i d'esperança. No estàs amb nosaltres, però no et preocupis, "curas" com tu mai no s'esborren i t'omplen d'alegria. No vull agrair-te res, per que m'enviaries a fer "puñetas", però deixa'm dir-te que segueixes estant amb nosaltres. Has estat com amic, "cura" i....... el millor que m'ha pogut passar, conèixer-te.
Santi